Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik de levering van mijn bestelling verwachten?
Wanneer u wilt, dat het goed op locatie geleverd wordt raden wij u aan dit 5 werkdagen tevoren aan te vragen. Zo krijgen wij de tijd om al onze leveringen vlot te laten verlopen. 24 uur voordat de levering plaatsvind zullen wij contact met u opnemen om de locatie en het afgesproken tijdstip te bevestigen.
Wat kost een levering?
Wanneer wij moeten leveren aan huis zijn de eerste 15km gratis, voor elke extra km word er 0.80 euro (maal 4)* aangerekend.
*Heenrijden en terugrijden tijdens de levering + Heenrijden en terugrijden tijdens de ophaling
Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?
Betaling kan via payconiq, bancontact, overschrijving en contant.
Helpt Retro-Rent bij de plaatsing of eventuele installatie van het gehuurd materiaal ?
Dit is altijd mogelijk maar moet wel tevoren vermeld worden en er zal ook een meerprijs voor deze dienst aangerekend worden.
Is het ook mogelijk om mijn feest te laten organiseren door Retro-Rent?
De event managers staan altijd klaar om jouw evenement van A tot Z te organiseren, met personeel zo kan de klant zorgeloos genieten van zijn evenement. Neem hiervoor gerust contact op via info@retro-rent.be.
Mogen gehuurde producten vuil teruggegeven worden?
Dit mag maar hier zal altijd een meerkost voor aangerekend worden het overzicht van deze meerkosten kan u vinden onder de algemene voorwaarden.
Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?
Een bestelling annuleren moet uitsluitend via mail op het mailadres verhuur@retro-rent.be dit kan tot 48uur voor afhaling. Anders zal 60 procent van het te betalen bedrag aangerekend worden.